Chcesz pomóc wiośnie ? Jedz śnieg !

Nie do wiary ... ale prawdziwe ... znowu to samo ! Śnieg, śnieg, śnieg ... nawet dla takiego amatora zimy jakim jestem ja, to co się dzieje na zewnątrz to już nawet nie lekka przesada ! Wrrry ... Żeby trochę się pocieszyć, postanowiłam pooglądać zdjęcia z wakacji :) 

Są takie kraje, gdzie ludzi codziennie wita słońce - mnie osobiście upały doskwierają, ale słońce chętnie oglądałabym codziennie :)

Jeśli chodzi o wakacyjne outfity, to bardzo lubię czuć się wygodnie - noszę zwykle tuniki z getrami, bo to zestawy bardzo praktyczne, w których zawsze wygląda się fajnie :) Lubię też szersze spodnie łączone z dopasowanymi bluzkami, a do tego koniecznie japonki - mój ulubiony fason letnich butów :) Na wakacjach zwykle mam na głowie jakieś nakrycie - jako dziecko przeżyłam udar słoneczny i wolę tego nie powtarzać ... Bardzo podobają mi się turbany wiązane z apaszek - są bardzo twarzowe i takie egzotyczne :) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)