Muy feliz !

Dziś upływa drugi miesiąc mojego blogowania - jestem zadowolona ze swojej systematyczności, z pomysłów na posty, generalnie - jestem dumna z siebie z wielu powodów ... 
Dziękuję, że mnie odwiedzacie i wspieracie !


Kocie oko czyli moje ulubione szkiełka Bodyych

Przepiękna dekoracja w witrynie jednego ze sklepów Galerii Rzeszów

Wiosenne wyprzedarze - jak miło !

Cudna ! Uwielbiam taki fason :) 

Szale, chusty, apaszki, kominy - istny RAJ na jednej ścianie !

Czas się wam pokazać w całej okazałości ;)

kurtka - new look
sukienka - TU (sh)
komin, torebka - h&m
pasek - orsay
botki - pull&bear

Wszystkie wołają - IT MI !!!

"Oprócz błękitnego nieba ..."

Nareszcie rozkwitły !

Znakomita sałatka z chipsami - czego to ludzie nie wymyślą ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)