The world is mine !

Mam w swojej garderobie takie zestawy ubraniowe w których zawsze czuję się dobrze. Dzięki nim jestem w stanie ubrać się dosłowinie w 5 minut, a przecież czasem taki sprint jest konieczny. Taki zestaw mam na sobie na poniższych zdjęciach. 

Jeansy są doskonałą bazą do wielu stylizacji i zawsze wygląda się w nich dobrze ( o ile są dobrze dobrane do sylwetki). Ja lubię jeansy o wąskich, prostych nogawkach, nie mogą być jednak zbyt wąskie. Zwylke wybieram jeansy uszyte z miękiego materialu z domieszką lycry - są wygodne, ładnie się układają i dobrze noszą. Nie lubię tych sztywnych i twardych. Do spodni okrzykniętych ikoną popkultury XX wieku narzucam moją ukochaną pikowaną kurtkę. Jest miękka, ciepła i mimo swojego "wieku" zawsze na czasie :) Lubię jej oryginalny kolor, regulowane rękawy i wielki kołnierz, który może "robić" za podusię ;) Do tego apaszka, botki na niskim obcasie ( jeśli ma być wygodnie), mała torebka, rękawiczki i można zdobywać świat ;) 

kurtka -monnari
jeansy- c&a
botki - marks&spencer
apaszka - atmosphere (sh)
rękawiczki - promod
torebka - h&m
kolczyki - e-carla

       












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)