DIY: komin, opaska & mucha

Postanowiłam zmienić nieco wygląd mojego włóczykijowatego kapelutka plus stworzyć kilka przydatnych dodatków :) Za materiał posłużył mi kawalek odcięty z szala, który uwielbiam. Szal kupiłam parę lat temu w H&M - jego kolory i deseń są ponadczasowe - na wiosnę znowu modne są przecież zwierzęce wzory plus błysk ! DIY rozpoczęłam od wymierzenia szala i odcięcia kawałka - żeby komin fajnie się układał musi mieć odpowiednią długość. Następnie szal zszyłam i tak oto zamienił się w komin. Z odciętych kawałków materiału uszyłam szarfę na kapelusz, żeby tworzył z kominem fajny set. Dodatkowo, zamarzyła mi się mucha/kokarda :) Tak oto z jednego szalika mam kilka fajnych elementów, które mogę ze sobą zestawiać, łączyć i nosić na różne sposoby ! Niech żyje pomysłowość ;)

kapelutek -mohito
bluzka - c&a











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)