Monaco XXL


Cieszę się, że są w moim mieście sklepy, które rozpieszczają Panie o krągłych kształtach. 

Takim miejscem jest bez wątpienia sklep Monaco XXL mieszczący się na parterze CH PLAZA. Poza przemiłą i profesjonalną obsługą, sklep ma w swojej ofercie prawdziwe, modowe perełki doskonałej jakości, dzięki którym każda XL'ka może poczuć się prawdziwie piękna ! 

Dzisiaj pierwsza odsłona sesji zdjęciowej dla sklepu Monaco XXL, w której miałam przyjemność wziąć udział. Stylizacje w stonowanych barwach, z przewagą tonacji black&white - elegancja, klasa, szyk !










foto: Izabela Babiarz 


10 komentarzy:

  1. Świetne Ciuchy , ale ta pierwsza sukienka powinna koniecznie znaleść sie w twojej szafie na zawsze ! Wygldasz obłędnie , szykownie , lekko i sexu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór modelki do sesji wyśmienity- zachęciłabyś mnie do wizyty w sklepie, gdybyśmy tylko były z tego samego miasta. Pierwsza sukienka- CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie :)
    Moje serce skradła pierwsza stylizacja, bardzo do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i druga sukienka, rewelacyjne. Obie w innym, swoim stylu ale obie świetne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy i ostatni zestaw zdecydowanie najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W jedny słowie ujęła bym to tak.....
    Fantastycznie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, jesteś urodzona modelką!!! w każdej stylizacji prezentujesz się fantastycznie! w tej pierwszej wyglądasz szałowo!!! to prawda, musisz ja mieć! i śliczna masz fryzurkę! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś Madziu modelką niesamowitą, nic dodać, nic ująć, pięknie, pięknie, pięknie. tesia

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja trąbka, pomyślałam na początku, że ty w państwie Monako byłaś i tam tak pięknie reprezentowałaś Polskę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona Twoimi zestawami. W sukience z pierwszego zdjęcia wyglądasz rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)