Reakcja łańcuchowa

Moja nowa "miłość" - desenie pełne łańcuchów ! 

Takie malunki kojarzą mi się przede wszystkim z vintage'owymi projektami Gianni'ego Versace - z jego koszulami szytymi z tkanin malowanych w złote, łańcuchowe esy floresy. Moda na bogato !

Dotychczas, w mojej garderobie pojawiały się jedynie szale zdobione na "bogato". O innych częściach garderoby w moim rozmiarze mogłam raczej pomarzyć. Gdy zobaczyłam na wieszaku te spodnie, z rozmarzeniem podeszłam, by nacieszyć oko szałowym materiałem z którego zostały uszyte ... Niespodzianka była tym większa, bo na metce widniał rozmiar 18 ! :)

spodnie - butik z angielskimi ciuchami w CH Agora
płaszcz- river island (sh)
koszula - c&a
komin - nn (sh)
botki - new look (allegro)
torebka - mohito
naszyjnik - e-carla







1 komentarz:

  1. Super spodnie. Wzory gwarantują dobrą widoczność w tłumie :)

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)