Zamiast goździka i rajstop ...


Z okazji Dnia Kobiet postanowiłam zrobić mały "prezencik" moim wiernym Obserwatorkom :) 

Z Joanną, Justyną, Anną i Anetą znamy się od lat - połączyła nas wspólna praca. Każdą z Dziewczyn podziwiam za łączenie pracy z nauką i życiem rodzinnym. Każda z Dziewczyn ma swój niebywały urok, każda jest inna pod względem charakteru i wyglądu. 

Joanna to niezwyke inteligentna, wysoka szatynka lubiąca klasyczną elegancję, Justyna to typ Aleksandry Żebrowskiej - długonoga białogłowa o niebywałych pomysłach i młodzieżowym stylu, Anna to z kolei ambitna blondynka o przepięknej twarzy, apetycznych kształtach, lubiąca klimaty retro, a Aneta - filigranowa blondynka o silnym charakterze, kochająca wysokie obcasy.

Każdą z dziewczyn postanowiłam wystylizować i wystroić na wiosnę w ubrania dostępne w rzeszowskich galeriach :) 

Jak się Wam podoba ?

Wszystkiego najlepszego wszystkim Babeczkom :*




Joannę wystroiłam w :

marynarkę - pretty girl
spódnicę - vissavi
top - mango
torebkę - mohito
buty - orsay
kolczyki - parfois




Justynę wystroiłam w:

kurtkę, spodnie, buty - h&m
bluzkę - reserved
torebkę - parfois
okulary - mohito

Annę wystroiłam w:

sukienkę - top secret
żakiet - f&f
koturny - ccc
torebkę - h&m
kolczyki - parfois




Anetę wystroiłam w:

spodnie - pretty girl
marynrkę - h&m
bluzkę - danhen
szpiliki - mohito
torebkę - parfois
kolczyki - six


5 komentarzy:

  1. Madzia, ale się wzruszyłam!! Co za miła niespodzianka;-)W stroju, który mi wybrałaś będę jak kotka na gorącym dachu;-)
    Buziaki i najlepszego z okazji Naszego święta!;*
    JP.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak mi poprawiłaś humor:)Genialne!Miło - dzięki:*Z zaproponowanej stylizacji mam tylko(podobne)butki:( To znak, że czas na zakupy...
    P.S.Wiernie śledze każdy wpis:)-super to sobie ogarniasz:)Najlepszego:*APS

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmmm znasz mnie więc zakładając taką spódniczkę z falbanką zapytałabym się 100 razy czy mi pasuje ;) :P
    piękne stylizacje! niesamowicie mnie zaskoczyłaś! wszystkiego najlepszego ;) J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oho ho jaka jestem piękna w tej sukience :* a dodatki booooskie :) dziękuję Madziu. A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę, moje Babeczki ! Cała przyjemność po mojej stronie :D

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)