The Little Black Dress

Myślę, że o "małej czarnej" powiedziano już wszystko ... Chanel zaprojektowała nowy model sukienki, w taki sposób by nie było widać na niej żadnych plam, a co więcej - by wyglądała w niej doskonale każda kobieta i to niezależnie od sylwetki. Myślę, że "małą czarną" ma w szafie każda z nas - ja mam trzy o różnych fasonach. Dzisiaj, z uwagi na nękający mnie katar i wygląd niefotogeniczny, postanowiłam pobawić się na polyvore (fantastyczna zabawa w stylistkę !) i stworzyłam swoją idealną wizję "małej czarnej" - wybrałam modele sukienek, które wg. mnie nadają się dla kobiet o pełniejszych kształtach i z chęcią przygarnęłabym je do swojej szafy :) Dodatki na polyvore są zniewalające - buty i torebki, które wybrałam na pewno przyśnią mi się dziś w nocy ... to będzie piękny sen :]



Wersja wieczorowa

Wersja wakacyjna

Wersja retro

Wersja biurowa

Wersja disco

2 komentarze:

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)