Hawajskie klimaty

Za oknem biało, a mnie się marzą ciepłe wody ...

Póki co, należy zadowolić się krytym basenem - przedstawiam Wam mój basenowy niezbędnik :)

Muszę oczywiście dodać, że pływać nauczyłam się w wieku lat 30-stu, a marzyłam o tej umiejętności od wielu lat ... Najlepszym nauczycielem okazał się mój Mąż - cierpliwy, opanowany, umiejący wytłumaczyć, wręcz wpoić, że woda mnie nie wciągnie i nie położy na dnie ! Moja wdzięczność nie zna granic - pokonałam swój lęk, zapanowałam nad ciałem i mogę się cieszyć z umiejętności pływania, która kiedyś była dla mnie niedoścignionym marzeniem ...

na basen zabieram:

strój w hawajskie kwiaty - nie uwierzycie, że to strój Cioci mojej Mamy przysłany z USA w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku, a więc starszy ode mnie o dobrych parę lat ...
japonki - drogeria natura
czepek & okulary (mężowe) - speedo
gumkę do włosów -nn
ręcznik - nn
żel & balsam - fa sport

to wszystko wkładam do:

kosmetyczki - h&m
torby - cropp








2 komentarze:

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)