New

Astronomiczna wiosna nie ma nic wspólnego z anomaliami pogodowymi, które towarzyszą i będą nam towarzyszyć przez najbliższe dni ... Obawiam się, że Święta Wielkanocne, jak to mawia mój Małżonek, "będą w tym roku ciapowate" ...  Jeśli Jego przepowiednia się sprawdzi - nici z mojej świątecznej stylizacji z zamszowymi bucikami na czele ... 

Cóż, jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma ;)

A ja lubię: moją nową koszulę w azteckie wzorki ( ach, ten powiew egzotyki ...),  moją nową czapę, która ma fason przemodnej beanie, moje nowe kolczyki, w przepięknych kolorach i moje nowe masełko do ust o zapachu toffi, które sprawaia, że usta stają się całuśne :)


koszula - sh 
czapa - sh
kolczyki - e-carla
masełko do ust nivea - intermarche



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)