No.100

Dotarłam do setnego posta ! Cieszę się z tego faktu - kilka miesięcy blogowania, setki pstrykniętych fotek (ukłon za cierpliwość mojego Fotografa), ponad cztery tysiące wyświetleń, pot, łzy i zakwasy ;))) Te cyfry mnie zadowalają i sprawiają, że zapał mi nie słabnie ! Dziękuję za zainteresowanie i zapraszam po więcej !

Dzisiejszy, jublieuszowy post postanowiłam okrasić ponadczasową elegancją w nieco przekornym wydaniu - bo niby czarna spódnica, czarna bluzka, buty pasujące do torebki ... a jednak - na spódnicy błyszczące cekiny, na bluzce plisy w towarzystwie żrących się barw - czerwieni i fioletu, torebka z gumy ... Cóż, szablony nie są dla mnie. Moda to niewątpliwie wielka przygoda, którą same możemy sobie fundować każdego dnia - niekoniecznie za wielkie pieniądze, a właściwie jedynie "kosztem" naszej fantazji ... 

Dużo fantazji życzę !

bluzka -next (sh)
body - kappahl
spódnica - f&f
buty - zara
torebka - new yorker plus trochę DIY
biżuteria - diva
okulary - reserved














4 komentarze:

  1. Niesamowicie przyjemny w czytaniu styl pisania wstępu do postów :) Uwielbiam je czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się i dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu gratulujE !! i czekam na więcej!! Buziaki. A.

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)