Dziewczyna Alladyna

Była spódnica, sukienka, tunika, teraz czas na spodnie :) W upały lubię nosić luźne, przewiewne spodnie, które zamiast twardego zamka i guzika, mają w pasie miękką gumkę. 

Uwielbiam pumpy vel alladynki :)

Dziś założyłam te, które jeszcze parę dni temu były kombinezonem. Kombinezon okazał się jednak niewygodny, dlatego też pozbyłam się góry - zastąpiłam ją przewiewnym t-shirtem :) Ponieważ ciuszki utrzymane są w ciemnych barwach, rozweseliłam je koralowymi dodatkami - czółenkami peep toe i pieszczoszką :) Tak oto powstał szybki i przewygodny strój na sobotnie popołudnie.

Udanego ciągu dalszego weekendu !

t-shirt - c&a
pumpy - h&m
czółenka - prima moda
torebka - real
bransoletka - kari
kolczyki - bershka
okulary - reserved












4 komentarze:

  1. :-); skoro uwielbiasz to czemu na całym blogu są tylko dwie stylizacje w nich? ;-); wielka szkoda bo fajnie w nich wyglądasz. Teraz przejdźmy do konkretów-bursztynowe ocenię w komentarzu;teraz skupię się na tych.
    Na pierwszy rzut oka sprawiają wrażenie bardziej "lejących" się od tamtych;przez co lepiej się układają. Wzór-bardzo fajny i widać;że pasują Ci te spodnie i dobrze się w nich czujesz.
    No i jak sama piszesz-są prze-wygodne a na lato kiedy słońce piecze-wręcz są idealne.
    Teraz przejdę do tego co mi się ciut mniej podoba :-(; chodzi mi o kolor bluzki-szkoda;że nie założyłaś jaśniejszej-choćby białej;dla rozjaśnienia stylizacji.
    Tak czy siak-fajny blog.; z przyjemnością dołączam do obserwatorów i żałuję;że tak późno na niego trafiłem ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię poznać Mariuszu :)

      Pumpy uwielbiam i noszę często, ale bardziej jako luźny, codzienny strój na czas odpoczynku :) Co do bluzki uważam, że jest idealnie dobrana - ciemna mnie wyszczupla, biała mogłaby poszerzyć :)

      Dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam !

      Usuń
    2. A z tym czasem odpoczynku to się zgodzę ;-)-bo nie ma idealniejszych porcięt jak człowiek chce się poczuć wyluzowany; nie chce mieć "strzaskanych" nóg na bordowo-krwisty mahoń a sytuacja wymaga założenia długich spodni ;-); no ale cóż Polki i Polacy odkrywają prawdy ubraniowe które na Bliskim Wschodzie funkcjonują od wieków. ;-).
      Ja mam na szczęście taki rodzaj pracy;że w takim fasonie mogę chodzić i na co dzień ;-).

      Usuń
  2. Fajne spodnie; czekam na następne stylizacje w nich ;-).

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)