Wiosno, wiosno ... wiosno czy to ty ?

+ 7 w cieniu, +14 w słońcu :) W radio podali, że dziejszy dzień był piątym słonecznym dniem w tym roku, a minęło ich już przecież kilkadziesiąt ! 
Korzystając z cieplejszej aury postanowiłam skomponować wygodny zestaw, w którym wyskoczyłam na miasto - granatowa baza w postaci ramoneski i ołówkowej spódnicy, a do tego wiosenne dodatki. Granat i pomarańcz połączyłam jakiś czas temu zupełnie spontanicznie i wyszła mieszanka, która niezwykle przypadła mi do gustu. Widać nie ja jedna jestem zwolenniczką takiego kolorystycznego połączenia - w Parfois znalazłam dzisiaj granatowo - pomarańczowe kolczyli, do których dobrałam przecenioną bransoletkę :)

Słońce powitałam w:

kurtce - c&a
spódnicy - kaleidoscope (sh)
botkach- zara :)
szalu - pull&bear
torebce - nn
kolczykach- diva
pierścionku - h&m










5 komentarzy:

  1. Ja też już nie mogę doczekać się wiosny! Ładne botki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj też piękny słoneczny dzień, w końcu :D świetne botki

    OdpowiedzUsuń
  3. super połączenia granat z pomarańczem- ekstra!!!! a botki mistrzostwo świata!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz kwitnąco :) stlizacja z botkami zaliczona na szóstkę z plusem :) A.

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)