Na dobry początek ...


Muszę przyznać, że w ciągu kilku ostatnich lat stałam się zagorzałą fascynatką modowych blogów, prowadzonych przez ludzi z całego świata, zwłaszcza przez babeczki. Obserwowanie modowych poczynań sprawiało mi niezwykłą przyjemność i z utęsknieniem czekałam na nowe wpisy, zdjęcia i stylizacje ulubionych przeze mnie blogerek. Już wtedy zrodziła się myśl o poprowadzeniu własnego pamiętnika modowego, ale mimo chęci, ciągle coś stawało mi na drodze ... 

Teraz nie stoi już nic - mam więcej czasu, dużo pomysłów i niespożyte chęci :) 

Miło będzie mi Was - Czytelników - gościć na moim blogu !


2 komentarze:

  1. Czekam z niecierpliwością na wpisy! Życzę jednocześnie niezliczonej ilości ciekawych modowych pomysłów! J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki :) A.

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)