Morela w cekinach, a przed nią "deski"

Ocierałam łzy ... Ze śmiechu ma się rozumieć - "Szalone nożyczki" za każdym razem zaskakują ...
Wartka akcja, zniewalające gagi, świetna gra aktorska - performance na medal !

Teatr to takie miejsce do którego można się wystroić, chociaż niektórzy wpadają na przedstawienia w jeansach i powyciąganych swetrach ... To nie jest ok w moich oczach ... 

Ja postawiłam na prostotę i wygodę, ale żeby nie było nudno - doprawilam outfit błyskiem ...

W rzędzie IV na miejscu 13 siedziałam w:

sweterku - reserved
spódnicy - f&f
botkach - venezia
rajstopach - c&a
torebkce - h&m
zegarku - stradivarius
naszyjniku - drogerie natura
okularach - gucci (puczi wg Męża mego ;) )

A żeby nie zmarznąć narzuciłam:

futerko - sh
szal - h&m

















3 komentarze:

  1. Super :) bardzo twarzowy kolor sweterka w połączeniu z cekinową spódniczką.... mmm kobieco i z pazurem :) A.

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)