"Smakuj życie"

Dzisiejszy dzień spędziłam w Lublinie. Naszym celem z pewnych względów była ulica Spokojna, ale znaleźliśmy czas żeby "liznąć" trochę miasta - zwłaszcza tego starego. 
Stare miasto zachwyciło mnie swoim niewątpliwym urokiem -piękne kamienice okraszone bogatymi sztukateriami były świetnym tłem do zdjęć. Ja oczywiście na pierwszym planie ;) 
Centrum tak nas oczarowało, że nie starczyło czasu na odwiedzenie lubelskiej Plazy i pewnego stoiska, którego nie można doczekać się w rzeszowskich galeriach - mam na myśli Aldo ...
Kolejna wizyta w Lublinie w czerwcu - wtedy z pewnością ruszę na podbój !

Mój dzisiejszy ubiór podporządkowany został podróży i pogodzie. 

Noszę:

kurtkę -maria bland 
spodnie - c&a
botki - stradivarius
opaskę - promod
komin - clockhouse c&a
torebkę - sklep grey wolf
rękawiczki - mężowe
















1 komentarz:

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)