Dama Camelowa

O wełnianym płaszczu w kolorze camel marzyłam już od dłuższego czasu ... Camel to kolor niezwykle twarzowy, dający nieograniczone możliwości łączenia go z przeróżnymi barwami i niezwykle modny już od wielu sezonów. Moje oko przykuwały camelowe płaszcze w monnari, charles vogele i arytonie, odstraszały ceny ... Aż pewnego dnia znalazłam upragnione palto na niezawodnym allegro - za piękny, wełniany, angielski płaszczyk o ponadczasowym fasonie zapłaciłam razem z przesyłką ok. 80 zł (fanfary !) Kiedy płaszcz przyleciał do mnie byłam strasznie zawiedziona - okazał się dwa rozmiary za duży ... Na szczęście z pomocą przyszła mi Mama i tak przerobiła płaszcz, by leżał idealnie na mojej sylwetce !

Brzegiem Wisłoka spacerowałam w:

płaszczu - mc collection (allegro)
sukience - h&m
kominie & kapelutku - six
zakolanówkach - reserved
botkach - h&m
torebce - sh
rękawiczkach - drogeria natura
zegarku - perfect
kolczykach - parfois











2 komentarze:

  1. Ładnie skomponowane, przedwiośnie czuć w powietrzu / Likawa

    OdpowiedzUsuń
  2. w kapeluszu Ci do twarzy :) i to bardzo :) A.

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)