The Designer in me

Miłość do tworzenia, szycia, dokonywania przeróbek wyssałam zapewne z mlekiem Mamy. Pamiętam jak w dzieciństwie Mama wyczarowywała na starym Łuczniku cudne sukienki dla mnie i dla siebie. Zawsze towarzyszyłam jej przy krojeniu, szyciu i wykańczaniu. Pamiętam te beztroskie chwile - Mamę siedzącą przy maszynie w naszym wspólnym, kiszkowatym pokoju, piosenki, które śpiewałyśmy na głosy, stukot maszyny ... Czasy się zmieniły, ale zamiłowanie do robótek pozostało :) 

Jak nadać starej, nieużywanej rzeczy nowe życie ? Przede wszystkim trzeba mieć na tę rzecz pomysł :) 

Tak właśnie było w przypadku tego płaszcza. Od kilku sezonów wisiał na strychu, aż do zeszłego piątku, kiedy wpadłam na pomysł przerobienia go na super modne w tym sezonie, "kombinowane" okrycie. Wełniane rękawy zastąpiłam "skórzanymi", a zapięcie w postaci srebrnego haka - złotym zipem. 

Mama pozybyła się niechcianego fraka, ja zyskałam designerski płaszcz, z którego jestem całkiem dumna :) 





10 komentarzy:

  1. Jakie świetne wykonanie i pomysł!!!!!!
    Gdybyś nie napisała w życiu bym nie spostrzegła, że to przeróbka. Ty to kurcze masz oko i pomysłowość!
    Pokaż jeszcze płaszczyk na sobie, choć jestem przekonana, że będzie super leżał.

    Dziękuję za Twoje fajne komentarze, gdzie podajesz jakieś alternatywne pomysły. Są bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszczyk pokażę jak tylko zrobi się chłodniej - jest bardzo ciepły :) Buziaki !

      Usuń
  2. Też byłabym z niego dumna! Wygląda o wiele lepiej, niż płaszcze, które oferują sieciówki za kilkaset złotych :))

    Całuję i życzę cudownego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz wykonany jest z pięknej i dobrej gatunkowo wełny - myślę, że płaszcze z Zary, Mango czy Reseved mogą się schować ... Poza tym hand made jest niepowtarzalne ;) Ciumki !

      Usuń
  3. Co !! :o No nie mów że sama takie cudo stworzyłaś ! Jesteś niesamowita !! Widziałam bodajże w Mohito takie cudeńko , ale kosztował około 300 zł : ( Wygląda cudownie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula, w całości moje wykonanie :D W płaszcze z Mohito się nie mieszczę, a ten leży idealnie :) Fajnie, że Ci się podoba ! Całuski :)

      Usuń
  4. na prawdę świetnie wygląda ten płaszcz. Też uwielbiam bawić się w przeróbki:) można na prawdę fajnie zrobić cos modnego i na topie
    pozdrawiam! http://magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak cieszy taki własny hand made, prawda ? :) Pozdrawiam i chętnie zaglądam !

      Usuń
  5. ekstra! naprawdę fajny pomysł, sama teraz pracuje nad jeansową kurtka ze skórzanymi rękawami i całość nie wyjdzie mnie więcej niż 10 zł ;) można dużo fajnych rzeczy wyczarować samemu za grosze tym bardziej chodząc po lumpeksach. naprawdę fajny blog, fajne pomysły trafiłam tu przypadkiem ale podoba mi sie że nie ukrywa się Pani pod czarnymi płachtami jak większość ludzi "krąglejszych". brawo! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Anusia ! Miło, że w Twoim komentarzu padło tyle życzliwych słów :) Jeans ze skórą to świetny pomysł :) Lumpeksy są kopalnią diamentów, często nieoszlifowanych, które nierzadko trzeba samodziellnie poddać "obróbce" :) Rzeczy które wyczaruje się samemu mają duszę ...

    Ja nie mam problemu ze swoimi krągłościami :)

    W przyszłości pisz mi na "ty" :)))

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)