UniQue relation


Dziś, w ten szczególny dzień mam zaszczyt przedstawić Wam moją Mamę !

Moja Mama to kobieta niezwykle elegancka i zadbana. To Ona zaszczepiła we mnie miłość do mody i dobrego stylu oraz apetyt na życie w swoim ciele bez zbędnych kompleksów. To przy Niej spędzałam swój wolny czas, podglądając jak szyje, haftuje, gotuje ... 

Łączy Nas silna więź i  ... podobny gust :)

Mama:
ramoneska - charles vogele
skukienka, torebka - new look
buty - kordel

Córka:
ramoneska - charles vogele
sukienka - monsoon
buty - george
torebka - h&m
wisior - pepco













foto: Mąż


10 komentarzy:

  1. Woow ależ fajny gość na blogu. Wyglądacie zachwycająco. Widać klasę i szyk. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądacie obie pięknie, Madziu mama nauczyła Cię szycia, gotowania, jak pięknie się ubrać ale przede wszystkim wychowała na wspaniałego człowieka. Pozdrawiam Was obie. tesia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Madziu wygladacie, pięknie!

      Usuń
  3. Przepiękną laurkę mamie dziś dajesz :):)
    Piękna kobieta :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo eleganckie z Was kobiety! Jesteście do siebie bardzo podobne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. It's your mom.What is she young and beautiful!!!!.I love your outfits!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. aż miło się na Was patrzy ;-) Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i mamy! Moja mam również jest niezwykła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, rzeczywiście trzeba przyznać, że mamuśkę masz meeeega stylową! :) świetna kopertówka i ramonka :) Sama pewnie bym z niej przykład brała :) hehe
    Super wyglądacie dziewczyny!

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :-) Pozdrowienia dla mamy, jesteście bardzo podobne do siebie :-) Obie bardzo stylowe i z klasą :-)

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)