Bohemian girl


Wiosenny czas nadaje się doskonale na modowe eksperymenty :)

Klasyka, luźna elegancja, ekstrawagancja w dobrym guście - to wszystko moja "bajka". 

Lubię jednak czasem pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa i "wejść" w styl, do którego nie jestem całkowicie przekonana, a jednak korci mnie na tyle, by zaryzykować i spróbować ! 

Tak jest właśnie z Boho. 

Styl Boho nawiązuje do szalonych lat 70., czasów wszechobecnych hippisów, romantyczności oraz niezależności. Boho to przede wszystkim umiejętność łączenia datali, bezwzględny brak konwenansów, niepohamowana inwencja twórcza. 

U mnie Boho to frędzle, zwiewna narzutka w kwiatowy wzór, koronkowe wykończenie topu, welurowe legginsy, koturny, kolczyki koła i lenonki ...

narzutka - f&f
top - gatta
legginsy - sh
koturny - new look
torebka - DIY
okulary - carry











foto: Mąż


6 komentarzy:

  1. Boho w Twoim wydaniu bardzo mi się podoba :-) Sama ten styl bardzo lubię i chętnie inspiruję się wszystkim co do niego nawiązuje.
    A tak na marginesie to muszę dodać, że dzisiaj jadąc koło Galerii Graffiki patrzyłaś na mnie z ogromnej reklamy i uśmiechałaś się miło:-)) Pięknie na niej wyglądasz :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz boho we krwi - genialnie wyglądasz w dzwonach, frędzlach, drewnianych koturnach ... Jesteś inspiracją dla początkujących boho'manek !

      Billboard to przygoda płynąca z bycia blogerką - cieszę się, że się podoba ! :)))

      Usuń
  2. świetny zestaw!
    obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna narzutka, boho jest fajne właśnie dlatego, że każdy może z niego czerpać coś dla siebie. Ja uwielbiam frędzle, koronki, zamsz ale kwiatowe, długie suknie to już niekoniecznie moja bajka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, lubię boho, mam podobne okulary<3

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)