Lace & polka dots


Hitem tegorocznego sezonu wiosenno-letniego są niewątpliwie koronkowe spódnice w kształcie ołówka. Najmodniejsze są te siegające poniżej kolana, ale żeby nie było zbyt grzecznie, podszewka ma być kontrastowa i ... krótka ! 

Ja swoją koronkową spódnicę uszyłam samodzielnie - granatowa a'la gipiura przeleżała w szafce z materiałami dobre kilka lat i dopiero teraz doczekała się "obróbki". Za podszewkę posłużyła mi śliska, metaliczna tkanina, która podłożona pod przezroczystą koronkę, stworzyła z nią oryginalny duet. 

Jak się Wam podoba ten zestaw ? :)

bluzka - c&a
spódnica - uszyłam sobie sama
szpilki - bershka
torebka - centro










foto: Mąż 


17 komentarzy:

  1. Bardzo ! Spódnica obłędna i świetne połączone. Groszkowym wzorem na bluzce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, Twój pozytywny komentarz to jest COŚ ! :)

      Usuń
  2. Cudowne szpileczki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj podoba się :) chętnie przygarnęłabym cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać jak zdecyduję się go sprzedać ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  4. wow, nie sądziłam że kropki i koronka mogą tak super wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bzika na punkcie tego mixu, romantyczna koronka i dziewczęce kropki <3

      Usuń
  5. Ciekawe połączonie :) Super torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny zestaw, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten koronkowy trend. Przypomniało mi się, że mam w swojej szafie sukienkę, która jeszcze nie była na blogu, właśnie z koronki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koronka jest bardzo kobieca, trzeba ją koniecznie nosić ! Wyciągaj sukienkę i na sesję marsz :)

      Usuń
  8. Świetnie wyszła Ci ta spódniczka! Ja uwielbiam takie :-) I fajnie połączyłaś z górą w groszki, całość bardzo fajnie się komponuje :-) No i białe szpilki świetne, też poluję na podobne :-)

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)