What I bought ...

Babie lato już za nami ! I tak oto nastał czas kompletowania cieplejszej garderoby !


Moja szafa przeszła już metamorfozę – zabezpieczone,  letnie ubrania wyniosłam na strych, a te przytulne trafiły znowu na wieszak do szafy.

Przeglądając zawartość swojej jesienno/zimowej garderoby stwierdziłam, że brakuje w niej lekkiej kurtki  w stonowanym kolorze, najlepiej takiej o formie popularnej „parki”.
Z pomocą przyszedł mi sklep Modne Duże Rozmiary, w ofercie którego odkryłam wymarzony model.

Parka, którą zamówiłam dla siebie to doskonała alternatywa dla wełnianych płaszczy, a tym samym okrycie niezwykle uniwersalne, idealne by stawić czoła wietrznym pluchom ! 

Znajdziecie ją TUTAJ 




Podejmując decyzję o zakupie parki, przeglądałam ofertę nowości sklepu Modne Duże Rozmiary i tym samym natrafiłam na tunikę, którą uznałam za kolejny, brakujący element w mojej szafie. Zamówiona tunika, to idealny dodatek do jesiennych stylizacji. Miękka przyjemnie otulająca, o luźnej formie, w sam raz do wąskich spodni. 

Znajdziecie ją TUTAJ

 




Idąc za ciosem, postanowiłam zaszaleć i tak, do zamówionej kurtki i tuniki, dobrałam czerwone spodnie. Czerwony został okrzyknięty kolorem bieżącego sezonu, tak więc  nie może go zabraknąć w naszych szafach ! Spodnie o elastycznej fakturze, dzięki której idealnie układają się do ciała, zestawiłam z czerwonymi botkami, tak by optycznie wydłużyć nogi.

Spodnie znajdziecie TUTAJ

Wszystkie trzy elementy garderoby zamówione w sklepie Modne Duże Rozmiary, pozwolą mi na tworzenie wielu ciekawych kombinacji,  które bez wątpienia rozweselą jesienne, ponure dni !





5 komentarzy:

  1. Świetna parka, a najbardziej podoba mi się to że jest szara :) super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kurtka,ma dość nietypowy kolor jak na parkę. Ja bardzo lubię ten model kurtki. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka bardzo ładna i niezwykle praktyczna:)))świetny sweterek:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te ciuchy.Podobają mi się i fasonowo i kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci ładnie w takim zestawie! Do tych spodni super wyglądałby też casio g shock czerwony tworząc ciekawy, lecz spójny strój :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)