Metamorphosis

Muszę przyznać, że trend promujący kwiatowe aplikacje podobał mi się niezmiernie - nie ma nic bardziej kobiecego od kwiatów ! Byłam jednak pewna, że to chwilowa "tendencja", która wraz z końcem sezonu pójdzie w zapomnienie ... Tak się jednak nie stało i to skłoniło mnie do "poświęcenia" ulubionej pary jeansów do celów DIY. Na Allegro udało mi się znaleźć ciekawą aplikację w postaci kwitnącej gałązki, którą przyozdobiłam nogawkę spodni. Jeansy nabrały super modnego charakteru !








Foto: Mąż


3 komentarze:

  1. Wyszło rewelacyjne,modnie i stylowo. Super spodnie,jak szukać takiej aplikacji,jak wpisać w Allegro?

    OdpowiedzUsuń
  2. jeans with embroidery are very beautiful!!!!!. I like your outfit Magdi!!!;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda. Motyw kwiatów super sie tutaj sprawdził tez kolorystycznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)