Total is total

Total look to trend stary jak świat, a przynajmniej tak stary jak mój świat :) 

Już jako przedszkolak tupałam nogami i wymagałam od Mamy, żeby stroiła mnie w całości na różowo ! Później przyszły czasy total black look ( chyba każda nastolatka tak miała/ma), total green look, a w okresie studiów total red look ... "Total" jest ze mną od zawsze i  na zawsze pozostanie i to bez znaczenia, co będzie w modzie piszczeć w przyszłości  :) 

Tak więc Panie, Panowie - total marsala look przed Wami :)







foto: Mąż


5 komentarzy:

  1. Jest przepięknie, zwłaszcza że jestem wielką fanką wszelkich futrzanych dodatków. Ten kołnierz jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz niesamowicie, bardzo podoba mi się gra faktur i tonów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, piękny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie<3 bardzo ładny płaszcz<3 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)