Hello Spring !

Strój godny pierwszego dnia wiosny ? Koniecznie w kwiaty ! 

Te spodnie wpadły mi w ręce zimą i od razu wiedziałam, że będą idealnie nadawać się do wielu wiosenno/letnich stylizacji. Są cienkie i lejące, dosyć szerokie więc miałam zamiar je zwęzić, ale opamiętałam się w porę ;) Są też wyraziste, dlatego góra musi być stonowana. 

Będziecie nosić kwiaty tej wiosny ? :)

płaszcz - f&f
spodnie - george
szpilki, kolczyki - h&m 
torba - new look














foto: Mąż

                                                                                           


14 komentarzy:

  1. Bardzo wiosenny zestaw! Inspirujący:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz ma idealny kolor na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice!Your smile & uotfit,perfect!:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. A lovely look for spring ! best wishes to you .

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Wiosna na obcasach!:) Uroczy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu zamurowało mnie, to ja chcę wyglądać tak jak TY !!! :) cudnie!!!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bede nosic kwiaty wiosna :!!,sodnie swietne :)
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oh jak kobieco, jak piekie koorystycznie, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. uważam, że masz świetny styl :) dobra jakość zdjęć to ogromny plus:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu przez ostatnie dwa Twoje posty nie miałam możliwości dodać komentarza, to teraz nadrobię :-)
    Kwieciste spodnie, to ten element garderoby bez którego nie jestem się w stanie obyć. Mam je w wersji zimowej i letniej. Twoje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)