Tell it to my heart !


Główny motyw dzisiejszego dnia - wszechobecne serce - ujęłam w kilku modowych stylizacjach. Serducho to bardzo wdzięczny i romantyczny wzór, który od jakiegoś czasu gości również w mojej szafie. Ostatnio udało mi się wyszperać świetny, czarny oversize'owy sweter właśnie z motywem serducha, a wcześniej pokazałam Wam  bluzę. Dziś sweter nie będzie bohaterem wpisu, popatrzcie za to jakie cudeńka wyszukałam na polyvore ! Każdy z tych zestawów chętnie widziałabym w swojej garderobie i to nie ze względu na Walentynki, ale przede wszystkim dlatego, że na co dzień cholernie romantyczna ze mnie dziewczyna ;)







6 komentarzy:

  1. Wszystkie zestawy świetne ale pierwszy najlepszy też bym widziała go w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne propozycje najbardziej podoba mi się trzecia od dołu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne propozycje:))ja też chętnie bym przygarnęła co nieco:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. It's hard to say which outfit i love more! They are all beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo interesujace zestawy !

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zestawy!
    jakbyś miała ochotę to możemy się obserwować? :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)