Bright Light

Jasne barwy są dla mnie synonimem dobrego samopoczucia, tak więc dzisiejszy strój odzwierciedla stan mojego ducha :)

 Myślałam, że poranna plucha uniemożliwi mi założenie tego śmietankowego zestawu, ale w południe, ku uciesze ludzkiej populacji zamieszkującej piękne okolice Jasła, na nieboskłonie pojawiło się złote kółeczko ;)

Moje pierwsze skojarzenie dzisiejszej stylizacji - IKEA ;) Wspomniane - jasne barwy, prosta forma, a'la skandynawski wzór :) W tym look'u chętnie przedostałabym się na drugi brzeg Bałtyku - Skandynawia mi się śni ...

sweter - villa sh
sukienka - c&a
komin - sinsay
botki - zara
kolczyki - carla
pierścionek - diva















foto: W(i king)

4 komentarze:

  1. Marzenia dostajemy z siłą do ich spełnienia. Skandynawia wcale nie jest tak odległa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie powiedziane :) Nie wiem czy będę w stanie przekonać Męża do takiej podróży - On uwielbia upalne klimaty ... Miło jest jednak pomarzyć :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają takie jasne kolory na jesień. I wyobraź sobie, że nie mam chyba ani jednej jasnej rzeczy :D Śliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to na zakupy marsz ! Beże, kremy i biel pięknie wyglądają w promieniach jesiennego słońca :) Polecam !

      Usuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)