BaRock

Zeszłoroczna kolekcja na sezon jesień zima inspirowana barokiem, zaproponowana przez duet Dolce&Gabbana, oszołomiła mnie kompletnie ! W tym sezonie projektanci nadal czerpią z tego niezwykle wyrafinowanego trendu, tworząc niesamowite ubrania inspirowane "bogactwem ozdób".

Dziś - modowo, jedną nogą stanęłam w XVIII wiecznej Francji, drugą - mocno stąpałam po nowożytnym gruncie.

Florystyczny wzór haftowany złotą nicią, idealnie wpisał się w modowy nurt rodem z Wersalu. Czerń i złoto tworzą wysublimowany duet pełen elegancji i tajemniczości, a "skórzane" getry dodają set'owi współczesnego, rockowego pazura. 

Warto szukać inspiracji w świecie Wielkiej mody :)

tunika - f&f
getry - bazar
buty - primark
torebka - new yorker
kolczyki - carla
bransoletka - tatuum
broszka pegaz - cropp
















foto: Mąż

8 komentarzy:

  1. O tak, to piękny trend :) Ale niezwykle ciężki do ujarzmienia dla ulicy :)
    Tobie się udało :) Bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację Joanno - to trend "na bogato", a "ulica" woli przecież jeansy, t-shirty i trampki ;) Ja będę wracać do takich stylizacji - są one niezwykle ciekawe i kobiece :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi sie twoj ubior, wygladasz uroczo !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za przychylną recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubiór jak zwykle idealny, ale ostatnie zdjęcie wymiata! ;-) JP

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękować i się cieszyć że się podobać :*

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)