Summer Vibes

Lato nareszcie nadeszło i chociaż aura sprawia w tym roku wiele problemów, to bywają dni które rekompensują wszelkie pogodowe anomalia. 

Ci, którzy znają mnie od lat wiedzą, że lato nie jest moją ulubioną porą, ale wyjątkowo w tym roku cieszę się nim niezmiernie. Też tak macie ? Tygodnie w zamknięciu zrobiły swoje i chociaż nadal sytuacja jest nieciekawa, to mimo wszystko żyje się jakby lepiej :)

Tego lata w głowie mam właściwie tylko sukienki ! Gdzie się nie oglądnę wyjątkowo piękne, kobiece modele, koło których nie mogę  przejść obojętnie ! Naliczyłam, że moja szafa przyjęła w tym sezonie 7 nowych sukienek, na szczęście większość kupiłam na wyprzedaży ! Czas przystopować, ale szczerze - nie wykluczam kolejnych sukienkowych zakupów ;)


sukienka- reserved
sandały- - bottero https://www.butsklep.pl/
torebka - venezia










foto: Mąż









1 komentarz:

  1. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji! Buty idealnie komponują się z torebką :)
    Miłego dnia życzę :)
    https://modnatravelistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)