Autumn's comming !

Lato ma się już ku schyłkowi – chłodniejsze wieczory, krótsze dni, kończące się urlopy…  Wszystkie te bodźce skłaniają mnie do poszukiwania ubrań na nowy sezon.  

Jesień jest moją ulubioną porą roku, nie tylko ze względu na piękno zmieniającej się przyrody, ale głównie dlatego, że w tym czasie moda „wybucha” zupełnie na nowo.  Najnowsze trendy, nowatorskie fasony, miękkie tkaniny, nasycone barwy…

Hitem sezonu jesień/zima  będą zdecydowanie lampasy – ten trend wyjątkowo przykuł moją uwagę! Podłużne pasy w różnych kolorach wszyte wzdłuż nogawek spodni, spódnic, sukienek zapożyczone zostały z mody sportowej. Styl sportowy to nie moja bajka, ale współczesne ubrania okraszone lampasami można z powodzeniem stylizować na ukochaną przeze mnie luźną elegancję.

Wszystkie ubrania pochodzą ze sklepu Modne Duże Rozmiary.
 




 foto: Mąż


3 komentarze:

  1. Mnie też się te lampasy bardzo podobają:))ślicznie wyglądasz w tym zestawie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak lampasy to hit! Mam juz jedna parę takich spodni w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)