That dress suits me !

Dzwonowate rękawy to superkobiecy trend, który gości w modzie od kilku sezonów. 

Osobiście bardzo podobają mi się rękawy w kształcie odwróconego tulipana, ale dopiero teraz znalazłam idealną sukienkę okraszoną takim właśnie fasonem rękawa !

 Sukienka jest niezwykle uniwersalna z uwagi na "jeansowy" kolor tkaniny z której została uszyta - będzie idealnie zgrywać się z mnóstwem dodatków i kolorów. Coś czuje, że będzie to moja ulubiona sukienka w czasie tego jesiennego lata ...







foto: Mąż 

 

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie super moja droga ładnie dobrana sukienki i dodatki.Swietnie wyeksponowane mocne strony.I o to chodzi by czuć się dobrze w tym co ubieramy podoba mi się bardzo.W wolnej chwili zapraszam zostaw jakiś ślad:modnybuziaczek177.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny krój sukienki, skradła moje serce. A Tobie bardzo do twarzy w tym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)