Say YES 2 Shirt Dress !



Szmizjerka - sukienka skrojona na kształt męskiej koszuli znowu święci tryumfy ! Fason ten pojawia się w modzie latem, a wywodzi się ze stylistyki safari. Sukienki tego typu to interesująca propozycja mody codziennej - synonim luzu i wygody w kobiecym wydaniu.

Oferta szmizjerek w rozmiarach plus size jest teraz całkiem bogata - w swojej kolekcji ma je Mango, H&M czy F&F. Znajdziecie je również na Zalando. 

Lubicie ? Nosicie ? Dajcie znać w komentarzach !






foto: Mąż

 

6 komentarzy:

  1. Super dobór kolorystyki - strój + ściana. I to jeszcze u nas w Jaśle. Podoba mi się.
    <>

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję, że nie mam tego typu sukienki ale jeśli coś mi wpadnie w oko to się skuszę. Twoja śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyglądasz, idealnie dobrałaś do niej torebkę. Sama oglądałam podobne sukienki na zoio. Dla mnie bardzo podobają się tego typu sukienki, bo można do nich dobrać ciekawe dodatki jak np. pasek. Przez co, można zyskać kilka ciekawych propozycji stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. B.ladnie wygladasz. Pięknie dobralas torebkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale dobrałaś szpileczki do kombinezonu :D

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)