My weakness

Uwielbiam swetrowe płaszcze ! Podczas ostatnich wyprzedaży udało mi się upolować dwa fantastyczne, włóczkowe palta za niezwykle okazyjną cenę. Pierwsze ciepłe okrycie właśnie przed Wami ! 

Mam słabość do geometrycznych wzorów w kolorach czerni i szarości, a to zapewne za sprawą pewnej garsonki, którą przed laty moja Mama nabyła w Pewex'ie. Bardzo lubiłam kiedy Mama ją nosiła - zakładała do niej szpilki w kolorze fuksji i takąż torebkę. Wyglądała w tym zestawie niczym postać wyjęta prosto z kultowej "Dynastii" :) 






foto: Mąż


4 komentarze:

  1. Ja tego typu sweter też pamietam sprzed ponad 25 lat i też nosiła go moja mama. Nawet go pożyczałam od niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek jest świetny, wzorki na nim bardzo podobają mi się :0

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek, warto było kupić - tesia

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)