I'm so ready 4 winter !

Gotowe na pierwsze mroźne dni ? Ja owszem ! A to dzięki mojej nowej puchowej kurtce !

Zimą trudno o lepszą ochronę przed niskimi temperaturami - puch, którym wypełnione są tego rodzaju kurtki, zapewnia nie tylko przyjemne ciepło, ale także pozwala oddychać skórze. Jak wiadomo nie od dziś, natura najlepiej wie, co dobre, dlatego kurtki puchowe damskie nie mogą równać się z innymi zimowymi okryciami.

Kurtka, którą mam na sobie to niezwykle trafiony, zupełnie spontaniczny zakup - ciepła, lekka jak piórko, taliowana,  a do tego niebanalna, bo wzorzysta :) W sam raz dla mnie !








foto: Mąż


8 komentarzy:

  1. Kurteczka bardzo ładna:)))ja szczególnie na mrozy nie czekam:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. oh jaki piekny turban, moge Ci go ukrasc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, świetne połączenie kolorów! Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kurteczka!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W zimowe dni puchowa kurtka jest niezastąpiona. Ja mam płaszcz ale myślę, że kurtka jest bardziej praktyczna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Like your turban , is it a "turban" ? Perfect on you.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi osobiście nie podoba się ta kurtka...

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)