Poncho love

Tak, to pewne - uzależniłam się od noszenia ponczo ! Dlaczego ? Ano dlatego, że ponczo (jak się okazało) ma więcej zalet niż wad - gwarantuje skuteczną ochronę przed chłodem, swobodę poruszania się, i co najważniejsze - stylowy, przyciągający wzrok look. Moje sceptyczne podejście do tego okrycia poszło w dal - teraz to mój no.1 ! To, które prezentuję dzisiaj jest moim najnowszym nabytkiem, ale mam już na oku kolejny model, który prędzej czy później "przywędruje" do mojej szafy ...

ponczo - tk maxx
jeansy - c&a
torebka - sh
botki - f&f









foto: Mąż 



7 komentarzy:

  1. Piękne to ponczo, ale torebka jak dla mnie dziś wygrała ten zestaw. Cudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak Ty bardzo lubię poncza:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Poncza bardzo lubię, to świetna alternatywa dla kurtki czy lekkiego płaszcza, zwłaszcza w takie piękne dni jak teraz mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby prosta stylizacja, ale takie poncho jednak duzo wnosi do caloksztaltu! Super!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    P.S. Rzeszow to moje rodzinne miasto :)

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ponczo. Poszukuję odpowiedniego dla siebie, bo myślę, że na okres jesienny jest odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
  6. milusie to Twoje ponczo, chętnie bym je przygarnęła :-)

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)