I'm ready for fall !


I oto nastała długo wyczekiwana, wytęskniona wręcz jesień ! Ochłoda daje niesamowitą ulgę, a perspektywa modowych eksperymentów wprawia mnie w stan delikatnego podniecenia !

Pierwsze chłodne dni witam w okryciu, które długo wkradało się w moje łaski. Mowa o ponczo, którego byt w mojej szafie stał jeszcze całkiem niedawno pod znakiem zapytania (zobaczcie tutaj ). Teraz nie wyobrażam sobie bez niego mojej garderoby ! Cudownie otula, chroni przed zimnem, a na domiar dobrego - wygląda się w nim wyjątkowo oryginalnie. 

A Wy nosicie już ponczo ? :)

poncho, spodnie, buty, torebka - f&f
koszula, pasek, bransoletka - h&m










foto: Mąż


5 komentarzy:

  1. Och Ty jesienna dziewczyno ;-). Świetnie wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o prawda, jesień daje więcej pola do popisów w modzie niż upalne lato. Ja też lubię jesień, ale Ty już o tym wiesz ;)
    super zdjęcia ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesień, to wytchnienie jakie daje po upalnym lecie. I właśnie ta różnorodność ubrań!

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie przygotowana na jesien jest pieknie! super kombinacja kolorkow. ja jeszcze nawet jesiennych ciuchow nie wyciagnelam z szafy :P

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)