Catwalk

Kilka tygodni temu miałam okazję uczestniczyć w niesamowitym wydarzeniu - mój pierwszy pokaz mody i to w plenerze ! Zawsze marzyłam, żeby usiąść blisko wybiegu i obserwować ten niesamowity spektakl, jakim jest rewia mody proponowana na dany sezon. Casualowe propozycje tj. jeans, moro, paski, kropki, kratki plus łączone wzory - to niby już było, ale na tym pokazie mogłam spojrzeć na te wszystkie desenie "świeżym okiem".

Specjalnie dla Was przygotowałam wybór najlepszych kreacji !


















PRIMA APRILIS ! A w "pokazie mody" udział wzięły strachy z Muzeum Strachów Polnych w Lubeni :) 


9 komentarzy:

  1. Jej, ile inspiracji, oczu nie mogę oderwać, ciężko się zdecydować która najpiękniejsza bo wszystkie chwytają za serce:)))
    Naprawdę fantastyczne!!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to nie prima aprilis , w Polsce strachy na wróble to regionalny folklor i są prześwietne !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mamuny! I jak stylowo poubierane, najbardziej przerażająca mamuna to ta z twarzą manekina!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/trzy-panny-mode-moja-suknia-subna-i.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamurowało mnie. Genialne stylizacje . Szyk i oryginalność -:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre to, gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że to jakiś konkurs na najpiękniejszą... Marzannę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nabrałam się, po pierwszym zdaniu szykowałam się na coś extra... no i kurza stopa doczekałam się ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ileż modelek.....:),fajny pomysł :)
    __________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)