Attention ! At ease !

Militarne klimaty wciąż na czasie - powracają do mody niczym bumerang właściwie w każdym sezonie. Nie będę rozpaczać jeśli kiedyś wojskowy styl stanie się passe - mnie nigdy się nie znudzi !

Dziś militarny mam płaszcz plus kolorystykę zestawu, a do tego z premedytacją maszeruję w stronę retro, bo w mojej estetyce suma look'u wojskowego z anachronicznym daje fenomenalny efekt :)

Nie jest tajemnicą, że lubię się wyróżniać, a co najbardziej rzuca się w oczy ? Nietuzinkowe dodatki. Toczek w miodowym kolorze wypatrzyłam na allegro i zupełnie niepewna jego "zastosowania" kupiłam w ciemno ... Winszuję sobie teraz tego zakupu, puszczając mimo uszu przezwisko jakie stosuje mój Mąż na określenie owego nakrycia ... Cóż, rewelacyjny noszę... naleśnik ! ;)

płaszcz - next
chusta - h&m
torebka - new look
toczek, botki - allegro












foto: Mąż


17 komentarzy:

  1. Naleśnik jest bomba , też co powinszuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż muszę przyznać,że "naleśnik" bardzo dobrze się prezentuje :),reszta dodatków także ...mmmmm torebka :)
    _____________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz najbrdziej mi się podoba, świetnie skrojony i w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mi się podobają Twoje propozycje ale dziś bardziej niż bardzo. Pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój płaszcz bardzo mi się podoba. Daje wiele możliwości do kombinowania. To zestawienie też uważam za naprawdę bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej !!! wyglądasz jak nastolatka, bosko !!! A toczek jest zajebisty no i płaszczyk, i torebka zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację- dodatki rządzą w tym zestawie:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Militarnie i bardzo uroczo, cudnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Nakrycie głowy oryginalne, naprawdę fajnie wyglądasz! Wszystkie elementy tworzą świetny zestaw:)
    Pozdrawiam
    www.zloscszycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja i pani w tym stroju elegancko i uroczo wyglada

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu wyglądasz rewelacyjnie, gratuluję. tesia

    OdpowiedzUsuń
  12. nietuzinkowe dodatki nadały blasku całości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Magda you look wonderful and a love your hat ! Best wishes .

    OdpowiedzUsuń
  14. To nakrycie głowy jest genialne, bardzo do Ciebie pasuje!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)