Contrast


Najbardziej znanym i lubianym  kontrastem w modzie jest połączenie czerni z bielą. Ten mix jest bezpieczny i elegancki, ale bywa również nudny ... 

Pociągają mnie stonowane zestawy, czego dowodem jest m. in. ten strój, ale jak już zapewnie wiecie, nuda w moich stylizacjach to rzadkość ! Awangarda to moje kolejne imię ;)

Dzisiejszy zestaw należałby do kategorii "spokojnych", gdyby nie kanarkowy komin i fioletowa torebka ... Dzięki tym kontrastowym dodatkom, stonowana baza nabiera intrygującego charakteru i bez wątpienia - wyróżniam się z tłumu, a to lubię najbardziej ;)

kamizelka - uszyłam sobie
sweter - f&f %
legginsy - c&a %
komin - sinsay
torebka - aldo
buty - zara














foto: Mąż


9 komentarzy:

  1. śliczne jesienne zdjęcia i super spodnie i sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja B&W nigdy nie postrzegam jako nudny . Choć Twoje kontrasty wyszły dziś bardzo dobrze .

    OdpowiedzUsuń
  3. Kontrastowo, kolorowo, bajecznie, co więcej dodać???:)))
    Świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. You look very pretty in this outfit! i also love the Location :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten twój kontrast.pięknie kolorowo i radośnie.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspit.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie wyglądasz!, śliczny ten sweterek, uwielbiam takie ;) a kamizelki to Ci zazdroszczę, może tez uszyje ?;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)