Hot Hat


Kapelusz Fedora - nieodłączny atrybut nieustraszonego poszukiwacza przygód Indiany Jones'a to wielki hit nadchodzącego sezonu. 

Fedora to charakterystycznie ukształtowany miękki, filcowy kapelusz z wklęsłą fałdą wzdłuż główki. Słowo "fedora" pochodzi od imienia bohaterki sztuki, napisanej przez francuskiego dramaturga Victorien'a Sardou z 1882 roku - kobieta nosiła nakrycie głowy podobne do fedory.

Ten fason jest niezwykle twarzowy i taki ciut zawadiacki, co strasznie mi się podoba ! Ponieważ bardzo dobrze czuję się w kapeluszach, zaprosiłam do swojej szafy czarną fedorę, ale na oku mam już kolejny kolorek ... W następnym poście pokażę Wam moją pierwszą "randkę" z fedorą :)



10 komentarzy:

  1. Od tego lata zostałam fanką kapeluszy. Nieskromnie stwierdziłam, że wyglądam w nich całkiem dobrze :-D. Na jesień już kupiłam czarny i czeka na swoją premierę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kapelusza świetnie pasują dłuższe włosy, więc już wiem skąd ta metamorfoza ;) Ja swoich też nie zamierzam skracać ! Czekam niecierpliwie na debiut w kapelutku !

      Usuń
  2. dwa pierwsze i ostatni są super, z chęcią bym je zaprosiła do mojej szafy:)

    W wolnej chwili zapraszam na post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/09/tshirt-z-lovelyshoesnet.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te, które Ci się podobają są z sieciówek h&m, stradivarius i reserved :) Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  3. no to czekam na fedorę na Twojej głowie ;)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, a mnie z kapeluszami nie po drodze:((
    Aaaa może jednak, są taaaakie śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, cóżeś Ty wymyśliła ?! Ja Cię widzę w butelkowej fedorze z nieco mniejszym rondem ! I widzę oczami wyobraźni, że wyglądasz w niej zjawiskowo ! :))) Musisz koniecznie przymierzyć !

      Usuń
  5. Jakie śliczne te kapelusze :))

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)