Put it Round



Stylowy dodatek prosto z przeceny trafił w moje ręce. Wszelkie źródła krzyczą "lenonki są bezwzględnie zakazane dla osób o okrągłej twarzy !"... W typowych okrągłych oprawkach rzeczywście wyglądam niekorzystnie, ale kiedy założyłam na nos te - uznałam, że jest OK ! Myślę, że w przypadku okrągłej buzi znaczenie ma rozmiar oprawy - im większe kółeczko tym lepiej, przynajmniej tak jest w moim przypadku.  W nowych "szkiełkach" pokażę się Wam przy okazji kolejnego wpisu :)

okulary - carry %






2 komentarze:

  1. Świetne okulary! Jeżeli dobrze się w nich czujesz to jak najbardziej powinnaś je nosić :) Ja tak mam z wieloma rzeczami - "grubej nie wpada", a niby czemu nie?

    Poznałyśmy się na Targach Size+, wczoraj w końcu zabrałam się za zrobienie videorealcji. Jeśli jesteś ciekawa to zapraszam do siebie: http://missfattyqueen.blogspot.com/2014/07/64-pierwsze-polskie-targi-size.html

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)