Plis Plis Bejbe !



Plisomania wciąż w natarciu !

I nawet kiedy plisy nie są na topie, ja uwielbiam je pod każdą postacią i o każdej porze roku - chyba dało się to już zauważyć ;)

W mojej szafie wiszą plisowane spódnice, bluzki i sukienki. Co do tych ostatnich, to moja kolekcja powiększyła się o kolejną przepiękną harmonijkową kieckę - prosto z marzeń ! Zależało mi na sukience układającej się w plisy od samej góry do dołu. Wyszperałam ją w lubelskim tk maxx'ie i przygarnęłam z wielką przyjemnością !

sukienka - tk maxx
pasek - sh
koturny - new look
torebka - parfois
naszyjnik - carla












foto: Mąż



17 komentarzy:

  1. Wspaniała sukienka Madziu! Bardzo mi się podoba, jak podkreśliłaś talię. Buty za to chętnie widziałabym w mojej szafie, mają w sobie rockową nutkę, którą uwielbiam :)

    Całuski! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te plisy :)) na zdjęciach z @ dwie pierwsze sukienki spodobały mi się najbardziej. Kiedyś mierzyłam pare rzeczy w tym stylu, ale wszystkie niestety dodają paru kilogramów i kompletnie gubi się w nich moja talia. Problematyczne :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, plisy mają niebywały urok ! A co do problematyczności - w przypadku sukienki czy tuniki trzeba je ujarzmić paskiem odpowiedniej szerokości :) Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Piękna sukienka i to bardzo:)))mnie też się podobają plisy ale sukienki plisowanej nie mam:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, w plisach czuję się bardzo romantycznie :) Tobie byłoby ładnie w sukience dopasowanej u góry, odcinanej na lini pasa za spódnicą w bajeczną harmonijkę :) Buziaki !

      Usuń
  4. Nie wiem jak to możliwe, podobaj\ą mi się plisy a nic takiego w mojej szafie nie gości, muszę to naprawić:)
    Wyglądasz ślicznie w swoich plisach, bardzo fajny krój sukienki:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, zaglądnij do h&m - mają przepiękną sukienkę w szmaragdowym kolorze, całą w plisach, na delikatnych szeleczkach :) Wyglądałabyś w niej obłędnie ! Buziaki !

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się pliski ale jakoś bym się chyba w nich nie czuła dobrze. Za to Ty ślicznie się prezentujesz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Nippi :) Gwarantuję Ci że w takiej sukience wyglądałabyś cudnie - przymierz, a zakochasz się na 102 ! Buzie !

      Usuń
  6. Madziu, podziwiam Cie za odwagę, plisy teoretycznie dodają objętości a Ty je tak cudownie ujarzmiłaś, i te buty, początkowo myślę NIE ale po przyjrzeniu się to właściwie czemu NIE? przecież to super razem wygląda!!! gratuluję! fantastycznie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, to prawda - szopiate sukienki układane w harmonijkę mogą poszerzyć, ale ja się tego nie obawiam :) Moja miłość do plis jest silniejsza ! Co do butów, po prostu zaszalałam ;)

      Usuń
  7. sukienka sliczna ale ja zdecydowalabym sie chyba na szpilke ktora wydluzylaby noge :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo na TAK co do szpilek - pojawią się przy okazji kolejnej stylizacji z tą sukieneczką :)

      Usuń
  8. rajstopy do takich butów :( raczej nie, ale plisy są piękne
    pozdrawiam cieplutko

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i owszem - rajstopy do takich butów :) Dawniej też było to dla mnie niedopuszczalne, ale po dyskusji, która rozgorzała na temat zabudowanych butów peep toe, zmieniłam zdanie :) Pozdrawiam i nawiedzę ! :)

      Usuń
  9. Miałam kiedyś bardzo podobną sukienkę, ale przerobiłam ją na spódnice hihihi....
    Ślicznie wyglądasz :):)

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)